Miradas feministas en el aula de literatura: Experiencias, propuestas y relecturas

Elia Saneleuterio Temporal

Universitat de València

Catalina Millán Scheiding

Berklee College of Music

Paraules clau: formació literària, coeducació, feminisme, perspectiva de gènere, educació obligatòria, formació docent

Publicat de setembre 16, 2024

  • Resum
  • Cómo citar

Mirades feministes a l'aula de literatura: experiències, propostes i relectures' aporta una perspectiva feminista tant a les activitats docents com als materials que es treballen en la formació literària en totes les etapes. L'estructura del volum respon a l'interès que desperten els estudis de gènere aplicats a la didàctica de la literatura, tant des del punt de vista de la pràctica i de la instrucció de mestres, com de l'anàlisi de les obres proposades i d'altres materials educatius. Per això, els capítols del llibre es presenten agrupats en tres seccions: «Investigacions i propostes coeducatives a les aules», «Formació del professorat cap a la coeducació» i «Una mirada feminista crítica a les obres i al material didàctic».

Saneleuterio Temporal, E., and C. Millán Scheiding. “Miradas Feministas En El Aula De Literatura: Experiencias, Propuestas Y Relecturas”. Publicacions De La Universitat De Valencia, Sept. 2024, https://omp.uv.es/index.php/PUV/article/view/750.
441 Views
202 Downloads