Sostenibilidad en la educación superior: Experiencias en el marco de la docencia y la investigación universitaria

Alfredo Juan Grau Grau

Universitat de València

Amalia Rodrigo-González

Universitat de València

Beatriz Martínez-Martínez

Universitat de València

Elena Badal Valero

Universitat de València

Janny Magdeline Núñez-Almonte

Universitat de València

Paraules clau: Agenda 2030, desenvolupament sostenible, economia, salut, Objectius Desenvolupament Sostenible (ODS)

Publicat 11 de desembre 2024

  • Resum
  • Cómo citar
La sostenibilitat en l'educació superior és cada vegada més rellevant, integrant-se en la docència i recerca universitària. Les universitats formen professionals conscients del desenvolupament sostenible, incorporant assignatures i mòduls específics en els seus plans d'estudi. Aquestes iniciatives fomenten pràctiques sostenibles i una mentalitat crítica. En recerca, les universitats lideren projectes innovadors que aborden desafiaments mediambientals i socials, com a energia renovable, gestió de residus, conservació de la biodiversitat, canvi climàtic i pràctiques de bon govern corporatiu. Així, la sostenibilitat es converteix en un component clau de l'agenda acadèmica.
Grau Grau, A. J., Rodrigo-González, A., Martínez-Martínez, B., Badal Valero, E., & Núñez-Almonte, J. M. (2024). Sostenibilidad en la educación superior: Experiencias en el marco de la docencia y la investigación universitaria. Publicacions De La Universitat De València. Retrieved from https://omp.uv.es/index.php/PUV/catalog/book/688
562 Views
211 Downloads