Sostenibilidad en la educación superior: Experiencias en el marco de la docencia y la investigación universitaria

Alfredo Juan Grau Grau

Universitat de València

Amalia Rodrigo-González

Universitat de València

Beatriz Martínez-Martínez

Universitat de València

Elena Badal Valero

Universitat de València

Janny Magdeline Núñez-Almonte

Universitat de València

Paraules clau: Agenda 2030, desenvolupament sostenible, economia, salut, Objectius Desenvolupament Sostenible (ODS)

Publicat de desembre 11, 2024

  • Resum
  • Cómo citar
La sostenibilitat en l'educació superior és cada vegada més rellevant, integrant-se en la docència i recerca universitària. Les universitats formen professionals conscients del desenvolupament sostenible, incorporant assignatures i mòduls específics en els seus plans d'estudi. Aquestes iniciatives fomenten pràctiques sostenibles i una mentalitat crítica. En recerca, les universitats lideren projectes innovadors que aborden desafiaments mediambientals i socials, com a energia renovable, gestió de residus, conservació de la biodiversitat, canvi climàtic i pràctiques de bon govern corporatiu. Així, la sostenibilitat es converteix en un component clau de l'agenda acadèmica.
Grau Grau, A. J., A. Rodrigo-González, B. Martínez-Martínez, E. Badal Valero, and J. M. Núñez-Almonte. “Sostenibilidad En La educación Superior: Experiencias En El Marco De La Docencia Y La investigación Universitaria”. Publicacions De La Universitat De València, Dec. 2024, https://omp.uv.es/index.php/PUV/catalog/book/688.
275 Views
113 Downloads