Avances en la didáctica de las habilidades perceptivo-motrices y básicas: Una mirada vanguardista para su enseñanza-aprendizaje

Paraules clau: Educación Física, Educación Primaria, Infancia, Metodología, Docencia

Publicat de gener 12, 2024

  • Resum
  • Cómo citar
Amb l’objectiu d’explicar les bases de la docència de les habilitats motrius bàsiques, se’n descriuen els fonaments teòrics, científics i didàctics, així com propostes didàctiques avantguardistes aplicables a diferents entorns educatius i geogràfics. El text s’estructura en cinc parts que tracten: els conceptes relacionats amb la matèria, les teories de l’aprenentatge motor i els models pedagògics, consideracions científiques i didàctiques per a l’ensenyament de les habilitats motrius, l’avaluació i les aplicacions didàctiques per a fomentar-les. Encara que està orientat principalment a l’alumnat del Grau de Mestre i Mestra d’Educació Primària i Infantil, pot ser d’interès per a personal docent d’Educació Física en actiu i per a l’alumnat d’altres titulacions vinculades a aquesta disciplina.
Estevan Torres, I., & García-Massó, X. (2024). Avances en la didáctica de las habilidades perceptivo-motrices y básicas: Una mirada vanguardista para su enseñanza-aprendizaje. Publicacions De La Universitat De Valencia. Retrieved from https://omp.uv.es/index.php/PUV/article/view/582
87 Views
0 Downloads